2007-10-08 hepp!

Tränat squash med Henrik idag, det blev en halvtimme - sen gav jag upp. Sen var mitt skavsår (läs: köttsår) så ömt och kompressen ack så äcklig, att jag gav upp. Damn it. Imorgon blir det en promenad för mig och Terese (alias Röse!) istället.

Sen åkte vi till Märtas å fikade - det var trevligt för det var faktiskt ganska länge sen. Han e trevlig den där dryge Henrik =)

Väl tillbaka vid bilen - nog fan hade jag hunnit få en p-bot. F-ORDET. 350 spänn. Det blev en dyr fika. Tycker det är taskigt att p-lisorna måste göra sitt jobb sådär noga, trots att parkeringen var halvfull bara. Jag lovar och svär, dyrt och heligt, att p-lisa är bland det sista jag någonsin kommer att bli. Måste vara ett av världens mest otacksamma yrken. Bortsett från den som trycker på knappen i elektriska stolen då kanske.. Men det e liiiiite olika kategorier, känner jag spontant..?

Nu ska jag tvätta håret och sen blir det skytte med Ahmad =)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback