2008-04-21 VÅR!

Hello världen!!

Ligger hemma på soffan och vilar bort en lätt huvudvärk. Varit i skolan ihop med min grupp och gjort färdigt en essä om den historiska utvecklingen från feodalt till kapitalistiskt samhälle, med fokus på ekonomi.. Det ni ;) Så fråga på om ni vill veta nåt om det - fram till början av 1900-talet. Skönt att vi är klara, ska lämnas in först om drygt en vecka.

Tog en bild för en knapp vecka sen, vid Linné, där vi har storföreläsningarna. Galet vackert! Gör ju inte direkt ont att gå till skolan när världen ser ut såhär!! Ska snart slita mig från soffan och promenera till eftermiddagens föreläsningar.


image2

Innan jag somnar här på min soffa ska jag slita mig, dra på mig skorna och börja gå..!!
Ha en fin dag! Jo förresten! TACK till er nya stjärnor som jag inte ens känner, men som läser min blogg och flitigt kommenterar! Det gillas!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mona Nilsson

Det du Tove, vilken vacker bild!
Och lyckliga du, som får bo på, inte bara Västkusten, utan Bästkusten....
Kram!
Mona

2008-04-21 @ 12:41:58
Postat av: Sofie Knutas

Håller med vilken fin bild! Vad härligt det ser ut! Det hade varit himla härligt att bo i Göteborg du, det är en mysig stad. =)
kramar

2008-04-21 @ 13:21:28
Postat av: Bosse

Hej vännen.

Hoppas att du har det kalas där du befinner dig. Surrade lite med annelie för ca en vecka sen å hon berätta de att du verkade må bra. Skönt då. Själv så har jag ångest över att åka hem till det verkliga livet igen. Sälen har varit galet bra och jag kommer säkerligen att söka tillbaka till det nästa vinter. Kramar på dig så ses vi eller så...

Postat av: Satu

Heej! Hoppas att ni har haft en bra eftermiddag i skolan ;) vi ses i morn! Kram

2008-04-21 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback