2008-08-01 Corvette Experience.

God morgon!

Kör en varva-ner-blogg efter jobbet, som några gånger förut.
Ska vara ledig i fyra dagar nu, ska bli riktigt skönt! På lördag är det bröllop, Anna o Christian gifter sig! Imorgon ska jag alltså baka klart de sista 50 salta kringlorna, gjort hundra stycken redan. Hoppas jag hinner på stranden lite imorgon också, skulle vara skönt med lite uv-ljus.

Taxi-Anneli gav resten av taxikåren nåt att prata om häromkvällen. Hon kör långsamt (sådär sakta att man nästan står stilla, är ju horder av folk mitt i vägen överallt i innerstan) framåt på St Hansgatan, med kund i bilen. Möter en kille som går rakt mot hennes bil, varpå hon saktar ner och får stanna för att han inte flyttar sig. VIPS - så kliver han upp på motorhuven, sätter foten hårt i framrutan och går ner på andra sidan bilen. *mållös* Hur är man funtad då? Anyhow - kunden hon har i bilen blir tokigt förbannad, kliver ur bilen fort som ögat, sparkar ner tak-klättrar-killen innan Anneli hinner ut (annars hade hon troligen gjort det själv, hehe, shit vad arg hon var). Summa summarum: en person anmäld för skadegörelse på taxi, en person anmäld för misshandel av precis nämnda. Så det kan gå!

Svängde in på Statoil en vända strax efter midnatt och såg den där finfina Corvetten som Peder glider runt i, stå parkerad utanför. Slutade med att jag fick åka en liten vända med honom, jag var som ett BARN på JULAFTON!!! SHIT vad nice!! Förstå vilka krafter!! Över 500 hästar i bilen och med en person som vet att använda dom var det en grym känsla.. ÅÅH!!

yeah!

250km/h på noll å ingen tid alls. Seri-jävla-öst, som Micke brukar säga. Som ett förspel i form av en åktur, hehehe.
Inte första gången jag åker så fort, har ju hänt nån gång på hoj, vilket känns ännu mer helt klart. Men då känns det också betydligt mer riskabelt...

Tokigt trött. Å ont i rygg/axlar. Sovdags!!
Kram puss.

Kommentarer
Postat av: Niklasruna

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback