2008-08-05 Nedräkning..?

Märkligt. Fyra taxipass kvar. Solen försvann och det regnar så att det känns som att friggebodens väggar är gjorda av tältduk. Jag vaknar, vänder å vrider, märker att dörren har blåst upp. Inte konstigt det blev svalt.

Jag har haft nära till svidigheter sista dagarna, undrar lite varför. För när jag håller tyst och bara är, så tänker jag bra tankar om världen och om livet. Känner mig nöjd, ser det goa och det fina jag har. När jag öppnar munnen tycker jag det doftar tändvätska och brinnande låga, oh oh..!! Kan vara en överdrift, vilket jag lite tror på själv - ingen har sagt något. Räknar kallt med att mina fina vänner säger ifrån, vi har en tyst deal om att ärlighet ju är ganska nice.. =)

Bröllopet hörrni - det blir inte bättre. Kan inte med ord återge den dagen och kvällen! Var helt fantastiskt! Kärleken lever.

Var i Nordergravar med Tessan, Karin och Gitta igår - vi såg Loke. Han är så bra!!!

Dessutom fick jag Karin att vråla över publiken att ÖIS ledde över Limhamn/Bunkeflo med 1-0, haha!! Jesper satt å sms:uppdaterade mig under tiden. Matchen slutade 3-2 till slut, efter lite nervkittlande spel.. En masochistisk läggning, att gilla fotboll. Jag kan sätta lite pengar på att Loke valt röda och blå medeltidskläder, med tanke på vårt lilla ÖIS färger. =) Se nedan!   ÖIS LIGGER ETTA I SERIEN, för övrigt!! Gött.

i Nordergravar.    Röd - och - blå!      logo.



Jobb i natt. Sen ledig 2 dagar - ska hänga lite i medeltiden, lyssna på musik och dricka öl. Njuta av mina vänner!
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback