2008-07-12 04.58

God morgon!

En märklig taxinatt. Mycket folk på stan men lite att göra ändå.
Folk är helt enkelt för nyttiga av sig! ;)

Hyfsat med dricks ikväll, dessutom stiligt att få en Mariestad i dricks av
en av de första kunderna! Den ska avnjutas på mormors balkong nån kväll
i veckan som kommer, jag ska vakta hennes lägenhet när hon e på semester!
Topp!

Sista kunden jag körde i natt var lite nedstämd över att tjejer gärna väljer
tuffa killar, svåra o lite farliga. Varför gör ni så, undrade han.
"Vi är lite störda", ett enkelt och väldigt konkret svar (yes, väldigt generaliserande!).

Utgår ju bara ifrån mig själv. Nog e jag bra på att söka upp krångel, alltid.
För inte så länge sen fick jag mail från nån jag dejtade en kort period, att han
inte hört av sig på länge - pga. en tids vistelse bakom galler. Ett senare projekt
visade sig vara lite för speedad och tydligen "lite" för hög, för min smak
(nej, det blir ingen som helst fortsättning där). I de lugnaste vatten...

Så, de svåra, tuffa o lite farliga killarna hoppar jag gärna över.
Men det vore ju nice att träffa en grabb som är normalt funtad, snäll o go, men för
den skull inte mesig. Anyone?

God natt!

Kommentarer
Postat av: GammelTanten på Söderväg!

Ursäkta, men här kommer GammelTantens fördomskritik...

DU LETAR PÅ FEL "STÄLLEN" SÖTIS!!!!!

Om du för står vad jag menar och det VET jag att du gör.

Det finns kloka killar.

Kramis ;)

2008-07-12 @ 09:26:42
Postat av: MoralTanten på Söderväg...

Hej sötis!

Men ursäkta mig, nu kommer något himla moraligt från "Moi"...

Du letar upp killarna på FEL ställe om du förstår ;) vad jag menar....

Det finns vettiga killar som inte är mesiga ute i verkligheten. Jag lovar ;)

Kramis

Kram

2008-07-12 @ 14:16:17
Postat av: Anonym

Kan vara så att du har fått 2 kommentarerav mig. Kramis

2008-07-12 @ 14:18:14
Postat av: MoralTanten...

Hej igen:)

Det vet jag väl att det är 50-50. jag retas bara lite med dig...;) LIte allvar och lite ret.. Kramis

2008-07-12 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback