2008-05-27 Sommar snart?

Goddagens!

Gör ett litet inlägg här idag, medan jag väntar på att klockan ska bli öppet-dags hos optikern. Råkade - snudda - vid mina glasögon igår eftermiddag och det räckte för att dom skulle brista i ett fäste. Det var då f-n. Glasögon som är så billiga.. Jo.. Verkligen.. Nåja, jag är ju av tron att det finns nån mening med allt som sker, litet o stort. Så kanske var det dags att sitta å få lite ont i huvudet av att kisa framför datorn. Kanske är det dags för linser, till och med? Hade varit fint! Man behöver ju iofs ändå brillor att dra på ibland, säger dom. Det ger sig. Ska ringa å boka en tid strax iaf, för det känns som att man inte riktigt vaknat ännu, när ögonen är lätt dimmiga av ansträngning.

Det där med riktigt vaken är ju i och för sig också subjektivt. Jag skickade ju min hjärna på sommarlov för länge sen, tog den dock tillbaka en vända när vi skrev på vårt stora Demokratiarbete i gruppen. Slutseminarium imorgon - tack och lov! Tre timmars diskussion om frågorna innantill och utantill.

Köpte ju torrdräkt för ett par veckor sen, en riktigt fin begagnad! Stefan fick byta hals- och handledstätningar i den, just på de ställena är jag typiskt kvinnlig och ganska smal, i övrigt är dräkten gjord för en manlig militär med plats för extra kängor hängandes på bröstet (så jag skulle teoretiskt sett få plats med ordentligt med silikon. Men jag avstår). Hehe. Var iaf  å dök med den för första gången i helgen, jag är lyrisk och blir ju lite extra religiös varje gång jag dyker. Faktiskt. Mäktiga värld.

Nu har klockat slagit optiker-öppnar. Ha en kanonbra dag!
Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej snygging!
Det verkar som om både du och Denny är lite olyckfåglar nu förtiden... ;) Plånboken och nu glasögonen. Denny måste ju jobba extra tack vare sina förluster stackarn. Hoppas du mår bra, kram madde

2008-05-27 @ 18:27:17
Postat av: Wantedmyspace

Site was very helpful. thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback