2008 - Första maj!

Hello!

Hade valborgsfirande med några ur klassen igår efter föreläsningen! Riktigt bra initiativ av Cilla tycker jag! =)
Vi hade ett par engångsgrillar med oss, grillkorv och rödvin å öl! Hittade några bänkar precis vid dammen. Lagom vi tänt grillarna satte tidernas flock med pensionärer igång att sjunga traditionella Valborgslåtar! Grymt bra! =)
Kollade Chalmers-cortegen och sen hem till Cilla och Malin för fortsatt förfest. Sen blev det en vända till Rockbaren! Träffade faktiskt ett par bekanta, dels en av Häggens kompis och så min tatuerare - det var skoj!

Har haft ett par bittra dagar den här veckan, faktiskt. Började med att jag tappade min plånbok på en spårvagn. SVORDOM. Inte nog med det, så var jag tvungen att gå en vända till tandläkaren dagen efter. Morr. Var på galet dåligt humör, så det slutade med skolk den dagen. Satt med Erika och Filippa i solen och blåsten vid havet hela dagen istället. Nice =) Men mitt humör var ändå inte riktigt i fast med vad det brukar vara. Så jag tänkte att lite träning på kvällen skulle sitta fint! Fick låna Daniels cykel, tog en kvart till stan (nästan 5 km enkel), så skönt! Sen var det dags för ett skivstångspass.. Fem minuter in i passet drar det till i högerlåret.. Så ont.. :| Men, jag blev bara förbannad och jag har visst en envis ådra i mig i det läget. Så jag fortsatte i ytterligare 55 minuter, men fick ju skippa att göra utfall. Resten gick bra och jag lyfte så det poppade upp muskler på beställning, hahaha!!

Så skönt efter att jag hade tränat sen - behövde verkligen få ut en del energi!

Skulle egentligen vilja hitta på nåt ikväll men är så trött (bakis) att jag nog får avvakta med de planerna.. ;)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas att känslorna har lagt sig nu och humöret är lite bättre efter "plånboks-tappet". Kramis

2008-05-05 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback