2008-11-09 Buzz.

Go afton, gott folk.

Stel i nacken och lätt febrig tror jag, ska jag snart krypa ner under täcket och sova bort självömkan ;) Förhoppningsvis vaknar jag på Topp imorgon, redo plugg!!

Varit ganska trött sista dagarna, det tog en del att få info om domen och att förflyttas till 1997 i minnen och känslor. Klart det känns och det ska det göra, vore konstigt annars. Känns bara som att det här året verkligen varit som... en prövning, lite, just i sorgen efter Niklas. Dels att fylla 25, bli lika gammal som han var när han dog. När det hände var jag 13 och han bara "gammal". Nu är jag där. Förstår vart han var i livet.

På det börjar vi läsa utv.psykologi och krispsykologi. Jaha ja, ytterligare en fas att gå igenom och processa. Lagom jag vant mig med tanken börjar juridikkursen och som ett brev på posten blir hela historien kopplad till just en livstidsdom. Känns lite... upplagt nästan. Han där uppe kanske vill testa? Vet att jag klarar, iofs ;) I det är jag trygg.

Ganska så lugn helg, skönt. Läst en del, varit lite social, bakat gotlandslimpa som present till Filippa (som fyller år imorgon, hipp hurra!) och nu senast pizza och Buzz ihop med Daniel och Peter! Var så sjuuukt nära att ge dom pisk i musikomgången, men f--n Daniel tog det! Inte nog med det - hann vann tokstort i sportomgången också, å jag kom SIST. Illa ;) Vi får låna spelet en vecka ungefär, vi är redan överens om att vi kommer ha en svår vecka framför oss, kanske ligger vårt första kombo-gräl på lut.. Haha..!

Nä hörrni. Läggdags för tanten. Om det nu går att somna såhär dags..??

Puss å kram.


(hhmm tror jag gräddade det för kort tid... rackarns. Får göra ett nytt försök nån gång.. hoppas det gick att äta filippo!!)

Kommentarer
Postat av: flippo

den var aaaaaasgod!!!!!!

2008-11-10 @ 17:27:58
Postat av: Bloggaren Herself

Gotlandslimpa...

Mums...

Har jag aldrig försökt mig på. Den ska bakas i flera dagar va?

Blir kanske ett framtida projekt att testa. Kramis La Mad

2008-11-10 @ 21:46:06
Postat av: Bloggaren Herself

Gotlandslimpa...

Mums...

Har jag aldrig försökt mig på. Den ska bakas i flera dagar va?

Blir kanske ett framtida projekt att testa. Kramis La Mad

2008-11-10 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback