2008-11-12 Hopp-san!

Puh! Jag överlevde Friskispasset! VILKEN KAMP! Otroligt hurtig ledare - tala om driv på den bruden.. Shit ändå =) Bara att konstatera två saker:

1. Tur att jag kommit igång med träningen igen för alla mina kilon kändes Sjukt tunga under den där timmen på passet.

2. Jag behöver Verkligen en ny sport-BH. Things are falling down and out... he he he... I-landsproblem YES. Men ändock det!

Kollat en liten stund på Halv åtta hos mig precis! Vilket skönt program det är! Har ni sett det??? Ett sånt som jag blir glad av, för det handlar om Människor och om Mat!! Kan ju inte bli annat än trevligt, faktiskt. Går ut på att 4 personer, som inte känner varann, fyra kvällar på raken får bjuda varandra på middag i sina hem. Fördrink, förrätt, varmrätt och efterrätt - hela kitet. HALLÅÅÅ JAG VILL OCKSÅ! :D Sjukt kul!!

Finns några saker som jag väldigt gärna skulle se var billigare i butikerna som student (prepare för matnörderi...) hehe... Typ Zetas pesto (och inte ICA:s, som iofs Funkar men inte är i samma klass)... Chèvre... Oxfilé... Gott rödtjut... (Man kan tro att jag skriver detta i hungernöd men nej nej, jag är mätt och ganska belåten).Listar ju bara några hyfsat Lyxiga produkter - som att jag skulle äta sånt till vardags, hehe.Jag e bra på att laga billig mat och tur är väl det. Hur tänkte dom, med 7500 ut varje månad?

By the way - har fått kallelse till intervju för extrajobb på Kriminalvården. Spännande! Nästa vecka blir det av!

Kram på er.
//Matnörden.

Kommentarer
Postat av: Satu

Vad gott det lät! Det kanske är en idé, åka runt att äta. Va? Bju hem?! Näe jag vill bara ÄTA haha hurtigt med friskis, you go girl! Kram

Postat av: Bloggaren Herself

Dom där TUNGA kilo´na du skriver om...

Efter några pass på Friskis kommer dom vara SJUK borta ;)

Förstår precis hur du känner dig. När jag försökte springa några steg efter min SOFFPOTATIS-period/konvalesens ;) så kändes det som om jag hade LÖS DEG på kroppen. Inge muskelmassa kvar och TUNG i baken som faaaan.

Just nu när jag precis har kommit igång igen, undrar jag om jag någonsin kommer kunna springa igen? Känns otänkbart. Men du, kör på m. friskis och GOOD luck :)

Så du ska bli " PLIT "...

Det jobbar min morbror som och min mamma är ju uppväxt på fängelset här.

Morfar var nämligen FÄNGELSEDIREKTÖR förstår du ;)

Familjen Larsson bodde i lägenhet med utsikt över Gotlandsfäjan och hamnen.

Ihop med bovarna ;)

Det var kul... sa mamma.

Lycka till, hoppas du får extraknäcket :)

Kramis La Mad

2008-11-13 @ 18:37:16
Postat av: sara snix

Mat är gott! :) Å rödvin med!

Jag tycker att fler inlägg i denna värld bra gärna kunde handla om mat! Man behöver speciellt mat efter friskis!

2008-11-13 @ 23:16:30
URL: http://sosarora.blogspot.com/
Postat av: Terese

Down and out är inte bra, he, he och framför allt inte skönt!I looove halåtta hos mig :D

Hoppas det går bra med intervjun!!

Puss

2008-11-14 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback