2008-11-20 Väck mig.

22 timmars sömn (plus middagsvila!) på två dygn. Trodde det var i det närmaste omöjligt men men, I just proofed it possible.. Det luriga är att jag lätt skulle kunna gå och lägga mig nu igen och sova gott troligen. Sjuk? Novembertrött? Lat? Vet inte. Men inte är det Riktigt likt mig, även om jag tycker att sömn är underskattat överlag (folk som sover 5-6 timmar per natt och pallar det??!?!?! HUR?!).

Det enda som idag fått mig att göra jubelskutt och lé större än STÖRST är ett kort telefonsamtal från Kriminalvården med orden "..jättegärna att du kommer på en andra intervju imorgon.." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GALET GLAD!

=)

Ska försöka läsa Civilrätt nu, bläddra i lagbok och lite. Puss kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

GRATTIS!!!!

Fan va kul...

Men det var väl rät självklart kan jag tycka att du ska ha det där jobbet.

Du är perfekt!

Du är en ung tjej men med MASSOR av mognad :)

Lycka till igen då, håller tumarna för nästa intervju.

Och trött...

Vi sitter i samma båt som du säkert har läst på min blogg.

Jag är närmare graven än livet i trötthetsfaktor just nu.

Jobbet suger all must ur mig förtillfället. Turbulent, minst sagt :(.

Kramis La Mad

2008-11-20 @ 13:14:47
Postat av: flippo

jag tror det går en sömnsjuka i klassen, den smittar som pesten! eller är det en könssjukdom^^

2008-11-20 @ 14:04:01
Postat av: Anonym

Grattis! Grattis! Grattis!

2008-11-20 @ 21:18:27
Postat av: sara snix

du har rätt sömn är underskattat. sova är så bra. :) å lycka till med jobbet!!!

Postat av: Satu

GAH!!! Könssjukdom muttrar vill INTE ha ;)

2008-11-20 @ 22:13:53
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: Bosse

Grattis tjejjen. Kul att du lyckades :) kram

2008-11-21 @ 00:23:59
URL: http://bozmans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback