2008-11-21 Intervju nr. 2 =)

Jag säger bara: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GLAD! Vart börjar jag?????? :D För det första är jag framför allt Lättad över att jag klarade tentan - fick resultatet idag. Vågade inte tro på betyget G innan jag hade dubbelcheckat på både kursportalen OCH i själva tentan som Filippa hämtade ut till mig. Men faktiskt - godkänt, med marginal.Kunde ha satt pengar på att jag låg precis på gränsen (tur att jag inte spelar om pengar hehe).

Som sagt, framför allt väldigt lättad och Tacksam över att ha klarat den, slippa plugga till omtenta parallellt med juridik... Lider med vänner som inte klarade sig, helt klart... *kramar om*

Sen till ren och skär LYCKA mer än lättnad!!! Jag GICK VIDARE TILL INTERVJU TRE! Andra intervjun kändes betydligt mer ingående, vissa frågor fick jag svara på igen och vissa frågor var nya. Den här gången var det två personer på plats - en som intervjuade och en som antecknade.

När jag gick därifrån kände jag två saker. Att jag absolut varit mig själv, ärlig och äkta. Samt att jag kände mig så präktig.
Summan av det borde ju alltså blir: jag är en präktig person.

HM..!!

Oh oh, ungefär. Nåt att förlika mig med..?? Hur som helst - pratade med Bofride på telefon på väg hem och samtidigt ser jag att det ringer från ett Gbgs-nr, så jag la väl i princip på luren i örat på henne.. hehe... Det var (som ni smarta läsare säkert listat ut för en kvart sen) från Krim.vården! Som lät hälsa att jag är välkommen till nästa intervju på Onsdag - på pliktverket! Då blir det ett personlighetstest och en timmes psykologintervju. Spännade och jag Lär ju va nervös inför det, men jag är bara så GLAD att jag kommit ända hit. Håll tummarna!!! Det är ju inte klart ännu på långa vägar men ändå på rätt väg.. =)

*andas*

=)
=)

På tal om nåt helt annat så svetsade jag igår för första gången! Manligt eller hur?? Och otroligt kul!! Jag vill igen!! =) Jag älskar sånt där (även om jag inte alls hållit på med just svetsning och väldigt lite tekniskt överlag)! Frågade min svetsinstruktör om det är såna svetsar folk har hemma i garaget och fick en något tom blick tillbaka ;) Sorry - men jag har inte koll på avancerade grejer! Men jag vet i alla fall att jag har använt en TIG-svets (nåt med ... inert gas.. Pass på vad det andra hette, förutom att jag provade en plasmaskärare lite också) och svetsat i aluminium och det är tydligen svårare än andra material. Jaha ja. Då vet vi det =) Kan man gå fristående kurser i såna här grejer på Chalmers? Måste kolla! Var som ett barn på julafton!

Är så speedad. Å trött. Vilken intensiv dag känslomässigt.
Pizza med Daniel om ett tag, sen lugn kväll - dykning imorgon ser det ut att bli!

kramkram!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

GRATTIS IGEN...

Du har detta jobb som i en liten ASK.

Hurra :()

Kramis Mad

2008-11-21 @ 17:55:39
Postat av: Satu

Dubbelt GRATTIS!!! Du är verkligen värd det! Håller tummarna för onsdag. Kramen

Postat av: Terese

Hallå Tove....manligt.....why oh why...have you learbed nothing...hmmm....:):):)

2008-11-22 @ 13:20:36
Postat av: Jenny W

Jäklar, vilken hejare du är på kub! Imponerande. Jag har också fått G på tentan, som jag såg på kursportalen men vågar inte riktigt tro på det förren jag ser det på själva tentan. Lycka till med fortsatt intervju. Tror att du skulle kunna passa bra för ett sånt jobb. Grattis till att det gått så bra.

Kram Jenny

2008-11-22 @ 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback