2008-11-28 Jobb ! ! ! !

Fick jobbet.

Fattar nog inte riktigt än, hur det än är. Är jättejättejätteglad!!! =)   =)   =)

Känns helt fantastiskt, är glad att de ringde nu i eftermiddags så jag slapp vänta på besked över helgen! SÅ HÄRLIGT! Tänk - först tänka att jag var nöjd (nåja) bara jag kom vidare från första intervjun. Sen andra. Å nu... jobb... Ja vad ska jag säga? På onsdag och torsdag kväll är det teoretisk utbildning, sen blir det självförsvar nån dag på det och 3-4 pass på upp till två anstalter/häktet, att gå bredvid, se och lära. SÅ SPÄNNANDE!

Åh.

Grynet kommer senare än tänkt men vi ska ändå käka middag då. Hjortbog, potatisgratäng och chèvresås. Romchokladmousse på det. Mums..! Spansk mat-tid! =)

*myser*

kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Satu

Det är ju så roligt, kanske blir du "plit" så småningom!!! Ha en goer kväll, kram!

Postat av: Annepanne

GRATTIS!!! Det är du värd Tovisen :) Massa kramar

2008-11-29 @ 00:21:03
Postat av: Bloggaren Herself.

GRATTIS!!!!

Det VISSTE jag väl...

En ung tjej med MOGNAD, det är du i ett nötskal!!!!

Det har jag ALLTID tyckt.

Såklart att du fick jobbet!!!!

Grattis,grattis,grattis :) :) :)

Kramis Madde

2008-11-29 @ 09:52:13
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Terese

Grattis grattis!!

2008-12-01 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback