2008-11-29 Grynetlördag.

Skönt med en lugn stund i soffan innan vi gör oss snygga inför konserten ikväll! Skickar upp några bilder från vår stadsvandring (läs: shoppingrunda) idag!


Kaffe i en chokladbutik på Avenyn!


När kaffet och chokladen kickat in!


I provrummet! Provrumsspeglar litar jag inte på ;) Så jag kollade i telefonen. VERKLIGEN på tiden med jack-köp för min del, taxijackan är officiellt inhängd i garderoben till nödfall och jag ska NJUTA av att dra på mig den här fina nya ikväll!

Puss å kram =)

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

Gulligt kort på dig och Grynet...

Kramis

Postat av: Terese

Mysigt!! Ni är såååå söta!

2008-12-01 @ 17:49:25
Postat av: flippo

Så himla snygg jacka och två sjukt snygga tjejer!

Saknade dig iskolan idag! <3

2008-12-04 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback