2008-10-03 Stämning.

Vaknade, gick upp och vaknade ordentligt en stund senare. Det brukar ju ta en stund innan hjärnans komponenter sammankopplas, helt klart... Insåg sen att jag gått upp i onödan, alldeles för tidigt. 06:30. Lektion först klockan tio, inte klockan åtta som jag trott. Åt frukost i lugn och ro, med känslan av att det snart skulle va Lucia..??? Mörkt och tyst ute, hade varit riktigt nice med en adventsljusstake i fönstret =) Snart e vi där!! :D
Sen in i sängen, somna om. Så skönt! Å nu en andra frukost för dagen, med gott kaffe som jag inte orkade fixa sådär tidigt. Ikväll kommer Oscar och Ena ifrån Stockholm och imorgon Marcus och Christian ifrån Helsingborg. Ska hänga lite, syskon o respektiven. Riktigt skoj!
Dags att bli än mer bildad.
Kram.

Kommentarer
Postat av: f

åhjag gjorde ju samma sak!!!!

nu ska jag äta doktorns vegobullar. hoppas lindholmen var till belåtenhet! ha en fin helg, puss!

2008-10-03 @ 13:01:36
Postat av: Alina

tack va snällt! Ha en trevlig helg!

Postat av: Bloggaren Herself

Lucia...

Ha, ha, ha..

Du är ju för gó sötis...

För mig är ju 06.30 nästan sovmorgon ;)

Kramis Piggelinen

2008-10-04 @ 00:25:18
Postat av: Alina

Godkväll! kikar in:)

2008-10-04 @ 00:27:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Terese

Vill ha lucia nu bara för det, blev jätte sugen på lussebullar =)

2008-10-04 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback