2008-10-16 Kors.

Ensam hemmakväll.

Haft så få ensamma/lugna helger och Helt avslappnade kvällar sista tiden att jag faktiskt inte minns sist det hände. Mindre bra, behöver min egen tid och märker att jag inte fått den. Betydligt lättare att bli tröttsur och faktiskt låg, när jag inte tar hand om det behovet hos mig själv. Jag har haft Hemmakvällar, har väl bara inte känt mig riktigt avslappnad - tentan ligger och hägrar över mig. Landar allt mer i att jag gör mitt bästa Nu när jag kommit igång och att om det inte räcker, så har jag ändå börjat Känna och ta tag i saker som är svåra och tunga. Då får det vara värt det, i alla fall!

Somnat med mitt radband runt handleden och korset i i handen så många kvällar sista tiden.
Nåt av ett lugn i det.

Ett varmt bad och sen ner under täcket i soffan,
puss på er.

 -  -  b e r ö r d  -  -

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Det låter som en skön kväll.

Själv satt jag med FYLLTRYSARNA på Borgen och lyssnade på fylle-gagg.

Min favoritsysselsättning ;)

Kramis Mad

2008-10-18 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback