2008-10-27 Önskelista.

Fläder-té och kvällsmål. Har tränat, kors i taket... ;) Minns inte ens sist..??? Räknar inte ett par futtiga vändor till stan på cykeln eller ett (litet) x antal promenader i spåret.. Men, idag kom jag mig för! Lämnade Grynet vid Centralen i förmiddags och gick införbi Friskis på vägen till skolan. På den vägen är det, tecknat ett årskort på autogiro (TACK FRISKIS för att ni fattar studentekonomi!!). Tränat baspass och foten höll! Den krånglar lite till och från ännu.

Så otroligt skönt att träffa Grynet igår när jag kom med tåget ifrån Sthlm. Skönt att ha henne bredvid i natt och helt okej att lämna henne vid tåget för vi har redan bestämt att hon kommer i slutet av november! Vi ska se Bo Kaspers Orkester då!! Bokade och klart! =)

Har en liten önskelista. Snälla tomten kom snart.

* en höst/vinterjacka
* överdragskläder/vindkläder för promenader och till och från träning
* en uppsättning kursböcker till Juridiken som börjar på måndag . . . eller gärna pengar för att köpa . . .
* 14 poäng, minst, på tentan på fredag..

Puss.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Lyllo dig..

Som kan träna igen...

Själv har jag inte TRÄNAT på 1½ månad.

Du kan ju bara tänka dig, mig utan AUTISTISKA rundan..

Snyft ;)

Kramis AskBlondie

2008-10-28 @ 11:36:34
Postat av: Jennie

Vi gör sällskap i spåret endera dan tycker jag!

Kramen

2008-10-28 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback