2008-10-29 Nostalgi.

I helgen som gick lyssnade jag på Lisa Ekdahl igen, för första gången på säkert... 5-6 år? Fantastisk musik! Albumet Bortom det Blå är det jag lyssnat på mest, ska ta å lyssna in lite fler låtar... På den skivan är iaf min klara favorit "Jag behöver inget mer"

Försökte hitta den på youtube men det verkar svårt! Så avancerad är jag inte att jag vet hur man lägger upp ljudfiler mixat med video heller (det enda jag lyckats med är några kubfilmer och det var iofs lätt...).

Lägg din hand på mitt hjärta,
kom känn hur det brinner
Trodde du att kärlek är
nånting som försvinner

Nej - det som en gång brunnit
kan alltid lockas att brinna
Det som en gång funnits i hjärtat
kan aldrig försvinna

Så - kom följ med mig
Minns att kärleken är helig i sig
Ja, jag behöver inget mer,
jag önskar inget annat
Får jag vara nära dig
har mina drömmar besannats

Jag behöver inget mer,
jag önskar inget annat
Får jag vara nära dig
har mina drömmar besannats

När du vänt för att gå,
vänd då tillbaka
Välj inte att neka,
välj att bejaka

För det som en gång brunnit
kan alltid lockas att brinna
Det som en gång funnits i hjärtat
kan aldrig försvinna

Så - kom följ med mig
Minns att kärleken är
helig i sig


Så vill jag ha det.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Hej min favorit-Tove! Din blogg är så vacker:) När ska du skaffa g-mail. Saknar dig och dina kloka ord.

Kramar från ett regnruskigt och mysigt Grenoble!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback