2009-10-01 Ute och cyklar.

Eller hur var det nu? Nej just det - det gick visst inte att växla på min cykel. Vi hade tänkt på ALLT, pappa och jag. Ny sadel, ringklocka och så vidare och så vidare. Men det är bra om man kan växla. För benen hinner liksom inte med på lägsta växeln ens på planmark. TIps.

Har gjort en liten inventering av kurslitteratur i eftermiddag. Har tagit mig igenom 3 böcker. Vilket innebär att jag cirkus 8 kvar att läsa. Grattis Tove! Tre böcker på en månad! Kanon! Å bara 8 kvar - på ytterligare en månad. LISTIGT.
För i helvete, ta dig samman, kvinna!

8-10 i skolan imorgon. Sen fyra timmar till seminarium. Socialpsykologin ska plöjas!!
Puss.

Oh by the way!
Om statistiken man kollar på via sidan Stämmer - så har jag mellan 7 och 30 besök på varje inlägg. Se där ja! Hur kan det komma sig att det är en person, eller max.. 5 - som lämnar synliga spår..? ;) Läser ni och tänker "ja okej, kul dag" eller "shit seriöst skärp dig och skriv om nåt vettigt". Skriv gärna det. Jag kan ta det. Om jag sen lyssnar är en helt annat fråga.. ;)

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag läser :)

Ha, ha

2008-10-01 @ 17:03:00
Postat av: Elin Björkman

Hej Hopp!



Jag äser för fullt o sitter o ler hela tiin. Måste ju ha lite koll på vad osm händer i götet, och såklart ha koll på att du har det bra.

Kram from old taxiElin

2008-10-01 @ 19:57:00
Postat av: Bloggaren Herself

Jag läser också baby ;)

Och som jag skrev igår, kul att du skriver varje dag nu.

Då har man koll på dig ;)

8 böcker kvar på en månad, IRK...

Skolbänken är INGET för mig, iallafall ingen längre period.

Jag är full i beundran att du orkar.

Det skulle nog bli lite för mycket sittande för min del också ;)

Kramis Madde

2008-10-01 @ 20:33:56
Postat av: Angelica

Okej Tove, det står aaaaaalldeles för lite om Inters matcher tycker jag, ikväll tex har dom match mot werder bremen (champions league) Värt att nämna faktiskt ;-)Länge leve Zlatan! Annars är allt väldigt intressant och underhållande!! Keep up the good work! Kram på dej!

2008-10-01 @ 20:36:58
Postat av: Erika

bejb!!! jag har endast lyckats läsa till sista sidan i en bok denna termin... vad säger du om det?? å den boken är vi färdiga med nu iåmed seminariet idag... hummm... uppryckning kanske vore på sin plats... så det kommer gå strålande för dig ska du se, du har ju läst gigantomängder!! PUSS

2008-10-01 @ 21:35:24
Postat av: Annepanne

Om du kommenterar på min blogg, kommenterar jag på din... Tips.

Postat av: Åsa

Jag läser.. när4 jag kommer ihåg att ta mig tid till det! tycker om att veta lite vad du gör, fast jag är sämst på att höra av mig! :) kramar.

2008-10-14 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback