2008-09-02 Fotbollsmasochism...

Hello folket =)

Nu har jag landat, jag är hemma på riktigt. Snurriga veckor sista tiden helt klart men nu så, har ju till och med börjat koppla på den del av hjärnan som läsa och lära!!

Ikväll spelar ÖIS borta mot Falkenberg. Veronica (en av mina bästa i klassen, tillika ÖIS:are hon med) frågade i morse om jag var laddad.. =) Well, mer nervös faktiskt! Jag å min stora käft, jag har ju råkat säga nåt om att det kommer bli 2-3 till Falkenberg - men, faktum är att dom inte förlorat en enda gång på hemmaplan i år. Dessutom är både Allbäck och Boyd borta.. oh oh.. MEN. Jag tippade 3-1 matchen mot Degerfors och 2-0 när vi mötte Mjällby nu sist. Å hade RÄTT. Tamejtusan =) Snacka nybörjartur haha!! Men, inser att den här gången kan bli den som bryter min tur-svit ;)

Frälste hur som helst Grynet till laget när hon var här!!
   Lägg märke till halsduken ;) hehehe...

Ett par timmar föreläsningar idag bara, ska sätta mig å läsa mer när jag fixat middag.
Blev en kaffe med några av Göteborgs bästa efter skolan: Al, Erika å Filippa!! Topptjejer =)



Puss på er!
å GRATTIS till lillebror, 23 år idag :D

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Hej!

Fotboll, urk...

Kan du inte flytta hem igen och bli Fotbolls-morsa åt min son???

Jag är en riktig SOPA och stackars Denny får ta ALLT fotbollsansvar på mina veckor. Du skulle vara perfekt!!!

Jag kan betala en mindre summa bara du kommer tillbaka ;)

Söt kompis där i mitten på kortet.

Jag ÄLSKAR hennes "Amelie från Monmartre" frisyr.

Jättesnyggt kan du hälsa från mig :)

Kram sötis och vi hörs.

Madde

2008-09-02 @ 19:07:28
Postat av: Flippo

Jag vill att hela hösten ska vara fikahäng och mysiga kvällar!

2008-09-02 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback