2008-09-03 =)

Vi vann.
Hehehe.
1-2, inte 2-3 som jag tippat men det är VINST och det räknas. Topp!
Ligger alltså ännu etta i serien. Rysmys.

Lärt en massa i skolan idag, även om jag är för trött för att plocka fram det
ur minnet just nu. Pratar mycket om traumatiska kriser och det hör ju till min
och många andras check-list i livet att ha upplevt. Trodde att jag var "klar" eller
åtminstone lugn inför vad jag känt för det, men... icke.
Första föreläsningen om det var verkligen tung, har inte reagerat så fysiskt på
de tunga minnena nån gång förut. Var nära att lämna aulan, med 160 pers
sittandes, inte ett av mina normala to-do:s. Tog mig samman (å man kan
undra varför, egentligen?) och satt kvar. Kanske är läge att fortsätta känna
och inte bara tänka?

Försöker hitta tillbaka till mina nånstans estetiska ådror. Kommit fram till att jag
saknar att kopiera fram foton i mörkrummet, å i brist på det köpte jag papper och
ritkol i Visby redan. Satte mig igår å kladdade, här är ett par resultat (som nog
ska filas vidare på iofs, men ändå)..



Nu ska jag sova, är för jäkla trött. Haft en grymt bra eftermiddag med E + F + G,
Filippa slingade mitt hår och sen ägnade jag mig åt att läsa kokböcker (det är
en av mina hobbies inser jag) innan maten - grymt god fisksoppa/gryta som
Gustav snickrat ihop. LYX :D Å så en mumsig kaffedrink med mörk rom, tillägnad
mig! Är det inte fantastiskt! Tror det kallas kärlek och vänskap.

Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Flippo

Så fina bilder!

Det blir mer kärlek i höst, det är så vi ska bekämpa höstmörker och regniga dagar med opepp! OCH; fortsätt känna, jag tror det är bra, även om just den situationen (inför så många mskor) är svår.



Ps. Vi kanske borde hitta ett labb och börja fixa lite med foton.

Postat av: Bloggaren Herself

Instämmer med Flippo..

Jättefina kolteckningar!

Visste inte att du tyckte om att teckna???

Very nice...

Kramis Madde

2008-09-04 @ 16:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback