2008-09-13 Helg.

Go lördag!

En dag vigd åt studier i första hand! Klart värt det, eftersom jag fick två riktigt sköna dyk i onsdags. Första dyket lyckas jag väl det första jag gör att simma in i en brännmanet - listigt listigt. Tur att man har så lite bar hud när man dyker torrt. Hur som helst fick jag en vision av läpp modell Angelina Jolie - det brände ganska bra kan jag säga (svider ännu i skrivande stund), men tack å lov inte! Hehe. Sen såg vi hummer, krabbor och en massa annat finfint! Härligt att göra väggdyk också, framför allt andra dyket var läckert så - att titta upp från nästan 25 meters djup och se det ljusa upp mot ytan, buteljgrönt vatten som bara skimrar... åååhh...!!!

Insåg dock att det är läge att komma igång med träning - framför allt för min stukade medeltidsfot faktiskt! Jäklar vad ont den gjorde, framför allt under dyk 2. Inga muskler kvar, antar jag?

Äkta dykmusik är detta ---->
hehe


Är i nåt utav en svacka, kan inte komma fram till annat än det. Omställningen efter sommaren? Kursen vi läser? Allmänt trött och förkyld? Säkert flera saker, men jag märker att jag inte är i mitt esse hur som helst. Ska BLI dock, det här klär mig inte ;)

Efter skolan igår blev det en fredagsfika med Erika, det var mysigt. Lugnt och skönt att bara hänga lite. Sen blev det en vända till Systemet, en flaska Billa-vin (läs: gott, rött, Amarone - yeah!). Hem, knölade ihop mig till en liten boll i soffan, mjukisklädd och inmyst. Såg ett program om människokroppen - fascinerande, vad vi är coola varelser..! Å så kom Daniel husguden Hyresvärd hem med KRABBA och Färska Räkor! NICE.

  Vi vart riktigt mätta kan jag säga, oh oh - en halv krabba var, en massa räkor, bröd å aioli. Riktigt bra uppsving på fredagkvällen från att ha haft planen käka-rester.. =)

Innan jag återgår till studierna - kolla sista bilden. Man kan tro att vi inte gör annat än läser dagstidningar i den här lägenheten???? Svenskan, GP och DN. Mycket papper blir det... Å inte är jag mer insatt i världspolitiken för det?



Ha en kanonhelg, puss å kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Va modig du är....

Första bästa krabba eller äcklig brännmaet och jag hade svirrat fortare upp än bubblorna från "Det Stora Gröna/Blå ;)

Jag klarar knappt se sån´t på tv ju...

Krya på dig från förkylningen.

Jag håller också på att bli risig/förkyld.

Djävla skit säger jag bara, min halsmandeloperation ligger i riskzonen att inte bli av då.

Kul, när man väntat typ ett år...

Not...

Kramis Madde

2008-09-13 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback