2009-09-22 I-landslycka =)

JAG HAR KÖRT BIL IDAG.
Gud vad jag älskar att köra bil.
Ren och skär NJUTNING.

Daniel behövde få skjuts ut till Landvetter där hans bil fått ompyssling efter haveri.
Jag fick köra en av taxibilarna han kör, både dit och hem... =)
Bilkörning e uppenbarligen en av mina fetisher he he he....

=)

Satt där och myste, skön utväxling på den där bilen.. Nya bilar, det är nåt speciellt.
Skön musik på radion - bara att vrida upp. Idag mindes jag bara det fina med att köra
taxi, alla sköna människor jag träffat och allt det gett mig att köra. Minnen på andra sidan
taxiångeststrecket.. tack och lov..!

Och kolla detta - helt ny V70 - skön display!


=)

Nu ska jag ringa min MalmöTerese och prata om livet.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Du ser....

Kanske det blir "sommarjobb" nästa år ändå då?

Hoppas på det :)

Här då såklart, inte i Göteborg.

Kramis, "Hon som tagit sig ur graven,Finallmente" ;)

2008-09-24 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback