2009-09-25 Kapitalistleken!

CSN = Skoköp.
Olikt mig. Men jä--ligt kul! =) Haft pappa med mig som smakråd och sällskap!
Blev tre par á la Skopunkten (får med andra ord se hur länge dom håller... kan nog va en idé att lämna in dom på byte av klackar å så), svarta och snygga!

Om nån timme kommer Filippa, Erika och Peter hit på middag. Ska hänga lite ihop med mina föräldrar! Dom gled in i Göteborg igår precis när sista föreläsningen tog slut, bra tajmat. Mamma jobbar på bokmässan idag, imorgon och lördag. Så pappa och jag har lekt Kapitalister och handlat en massa idag. Han har snällt pyntat för ny cykelsadel, en massa cykeltillbehör (Så jag slipper böter, typ ringklocka för 29 spänn vs. Böter för 600 om det saknas!), en IKEA-hylla och prylar därifrån! Det är ju inte helt fel att bli bortskämd emellanåt, men mer än så ville jag inte ta emot - dom e inte gjorda av pengar... Mamma tjänstledig utan lön för att plugga i Stockholm hela hösten - två pers som ska leva av pappas pension. Well, ja det går ju tydligen det med. Annars hade dom aldrig gjort så, såklart. Men då kan jag ju bara njuta av att bli bortskämd till en viss gräns =)

Imorgon ska jag virra runt Ännu mer i Göteborg med far min som co-driver (man LÄR sig på att köra fel faktiskt!). Ta oss ut till havet hoppas jag! =)

Kramkram.

PS. Ikväll ska ÖIS vinna mot Häcken.. Det ser jag fram emot.. ;) Hade SÅ gärna varit där och sett matchen - dom spelar på hemmaplan. Men hur det än är, så är det viktigare att mamma å pappa får träffa lite Göteborgskompisar och en gammal go gotlandsPeter. DS.

PPS. 1-1. Det får väl gå då ;)
Riktigt mysig kväll =)
DDS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback