2009-04-06 Nytt.

Måndag! Ny vecka, två dagar i skolan och sen iväääg!! Jag kommer få plugga på båt och tåg, men jag förlikar mig med tanken. Så länge jag slipper plugga väl på plats på den lilla ön i östersjön får jag väl vara nöjd. Några timmar till har jag ju före skolan i eftermiddag och ikväll, iaf.

Vi har pysslat och fixat en massa i lägenheten. T:s nya soffa är som Gjord för den här lyan! Toksnygg! Vändan till IKEA i fredags gjorde sitt till känslan också, vi har enats om lite kuddar och prylar (färgläran vann, jag hävdade att hans färgblindhet får ligga honom till last, he he he) och det har blivit nästan som en ny lägenhet! Jättefint! Nyinflyttningsfest kommer, var så säkra!!

En bild på Melker. Nybliven ÖIS:are, trots förnedringen igår..! (djurplågeri, skulle en del kalla det? men han spann ganska bra och fick lite godis som tack för poseringen)


Tillbaka till läsning! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Alexandra & Maria

ååh, vilken sötis du har där=)

Postat av: Terese

Er kassa match bådar gott inför matchen på måndag, he he!!

2009-04-06 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback