2009-04-28 Ninja.

 

340f6ac052f27160e0ef935fa54df875.png

 

Ser hon ut som en Ninja tycker ni?

 

Ungefär såhär känner jag mig nu, men det är dags för en paus! Det är intensiva dagar just nu, känns som att man kanske borde bara avsluta metodkursen innan man går på B-uppsatsen men å andra sidan - om B-uppsatsen ska bli bra så är det snällt bara att sätta igång nu. Tur att man är två som jobbar ihop!

 

Det var en kul helg med styrelsen tycker jag, inte helt oväntat! Kurs absolut men också fest! =) Det var bra att komma iväg med styrelsen som ny för den delen.

 

Imorgon eftermiddag kör vi vår första intervju och håller tummarna för att vi har utformat en bra intervjuguide!! Sen blir det raka spåret till Högsbo och flytta ut ur rummet där. Sen är jag officiellt enbart Kortedalabo!

 

Och en låt, igen.

 

 

 

Puss kram hej!


Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Cool bild på katten! Kram Madde

Postat av: satu

Kram!

2009-04-30 @ 09:14:07
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: CAISA

Svar: Tack, tack, tack!! Super kul att höra ska du veta :D



Söt bild på kissemissen ;)

2009-05-05 @ 10:56:58
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback