2009-08-11 Fix å trix.

Igår kilade jag in i en konstnärsbutik och köpte grejer för att montera mina bilder till utställningen. Satt och pysslade, fixade och trixade med det på  kvällen. En känsla av förväntan och nervositet på en å samma gång, att förbereda det sista inför helgen. Jag tycker att mina bilder är fina och att de är tekniskt bra kopierade - så långt är jag nöjd.

Jag är också nöjd och GLAD att jag gjort projektet. Att jag fick tag i modeller, att jag för första gången faktiskt tagit bilder på människor jag inte känner och på så sätt inte varit den "osynliga" bakom kameran utan den som ändå måste styra. Att testa studion. Bevisa för mig själv att det gick.

Hur bilderna landar hos andra? Ja. Kan jag göra mer åt det nu? Nej. =) Så det får bli som det blir, men jag hoppas ju det går bra =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren herself

Klart det går bra!!! Lycka till! Kramis Madde

Postat av: sara

låter pyssligt och kul.

skulle va roligt och se någon av bilderna också-planerar du lägga ut någon?

2009-08-11 @ 22:22:00
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: Anonym

Jag tror att det kommer ga kanonbra! Du tar superfina bilder! Hoppas att jag hinner se dem innan utstallningen ar slut.. Flyttar till lagenheten den 20e. Ses snart! Stor kram

2009-08-11 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback