2009-08-17 Treo!

Kör på en trippel smärtlindring: treo, voltaren-gel och spikmatta mot en nackspärrsliknande pryl. Jä-lar vad det kan kännas! Vaknade väl lite stel i morse, men inte värre än vad det känns emellanåt på den här modellen (läs: mig). Har blivit så mycket bättre i nacken/axlarna men ibland strålar det ändå ut. Var bra i nacken igår så det var lite oväntat att jag vaknade stel. Men, tänkte att det ju brukar bli bättre av att röra på mig och så ofta som det ändå hände förr så gick jag iväg till gymmet. Ben - sjukt bra!! Bröst - jajemän. Men - sen gick det inte mer. Körde halva passet och sen fick jag gå, faaaan. Blir till att ta promenader i dagarna som kommer, och försöka bara vila i övrigt.

Ninja blev väldigt konfunderad när jag la mig på spikmattan... Hon kom och jamade, spann och la sig bredvid mig på golvet en stund. Tills hon tröttnade och började sniffa mig i håret och liksom kontroll-trampade lite på mig för att kolla att jag levde, tror jag. Sen återgick hon till sitt soff-hörn. Dom har det ganska bra, katterna. I mitt nästa liv..!

Puss.

Kommentarer
Postat av: sara

ojoj va det låter jobbigt.

men ninja låter härlig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback