2009-08-24 Hallen.

Hej!

Dagen bjuder på städning men har jag börjat än - nej ;) Mätt hur stor hallen är, för vi har bestämt oss för att göra om den som första rum och jag har fått delegering att bestämma hur det ska bli! Ska bli så roligt!! Ska måla på tapeten, så jag har precis strykt färg på en skarv för att se om det släpper eller inte. Märkte att tapeten är ganska ordentligt smutsig - blä! Så det skulle väl iofs bli en nyans ljusare bara av att tvätta den en gång ;) Men, den är ändå ful-orange och det är inte snyggt..

Några bilder från helgen!

Här är vi vid Kullen, där Sveriges högst belägna fyr ligger. Otroligt vackert, med klippor som stupar rätt ner i havet och på andra sidan sundet ser man Danmark. Skåne är riktigt fint, det jag har sett av det. Tydligen ska det vara bra dykvatten där också, å det låg faktiskt ett par RIBs nere i en vik med dykare som hade ytintervall.


Trädgårdsmys! Till vänster har vi Christian och katten Missis, riktigt söt. Sen är det ju det här med trädgård. Radhus är inte en helt dum idé fram tills att man får en flock ungar som ska ha plats att leka o springa omkring. Precis lagom ju! Kolla bananplantan och dom här andra exotiska växterna som heter nåt jag inte minns. Åh! Dessutom utsikten från hängmattan. Ja tack, jag kan tänka mig att bo så!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Terese

Åhh va mysigt ni verkar ha haft det!

Kul med hallen med, du kanske ska klä in väggarna med foton :P

Tänker på di.

puss

2009-08-25 @ 09:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback