2009-12-12 Dyk nr. 40

Idag firar jag 40 dyk :)



Om man har väntat i femton månader, hur kommer det sig att man börjar i juletider då igen?
Vet inte. Men fint var det när vi kom ut till Kullavik i morse!



(is!)



(frost!)



(spegelblankt!)



(så blankt att till och med vägskylten speglar sig i vattnet!)


ROLIGT
ROLIGT
ROLIGT

:)

Det blev ett grunt dyk, på 8 meter och cirka 50 minuter i vattnet.
Fick låna underställ av Andreas så jag frös inte alls så mycket som jag gjort förut,
bara händerna som klagade mot slutet! Torrhandskar är nog en plan.

Som fin avslutning blev det lussebullar och varm choklad hos Anna och Christer!

Fint!!


Ps. Jag löste inte kuben idag, var ju varken ett dyk till 30 meter
eller ett dyk lämpligt att göra utan handskar..! Avvaktar med mitt mission!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Vackra bilder!!!!

Kramis

Postat av: Satu

Vilka härliga bilder, kan förstå att du är nöjd med dagen!



Varm lussekram till dig!

2009-12-13 @ 19:09:19
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: Terese

Grattis till 40dyk!!

2009-12-13 @ 22:36:49
Postat av: sara

Hräligt! och härliga bilder!

2009-12-15 @ 21:52:17
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback