2009-12-16 Vecka 32.



ÄNTLIGEN!

Jag har varit under 80-strecket och nosat senaste tiden men egentlig vägdag är onsdagar
så det är då det liksom gäller. Tycker inte man "ska" väga sig oftare än så men senaste
veckan har jag fuskat som för att peppa mig själv till sunda val, vilket har varit enklare
när jag sett vågen under den där "statiska" 80-nivån.

Skönt att ha visat för mig själv att det fysiskt möjligt att komma
under den (mentala) tröskeln. Även om det är en vecka före jul :D

Dagens vikt: 79,4 kg
Förändring: - 7 hg
Totalt sen start: - 7,3 kg

Veckans träning:
1 dyk
en 3 km-promenad och vardagsmotion
1 pass afro-dans

---

Idag hade jag kunnat börja på tentan vi fick ut igår. Om jag inte hade cirka 7 böcker kvar att läsa.
Idag blir det genomgång av dom för att se vilka jag behöver. Det är också en studieteknik ;)

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

GRATTIS vännen! Vad du är grym som kommit under 80-strecket! Keep up the good work! :)

2009-12-16 @ 09:46:17
Postat av: Bloggaren Herself

Åh, grattis, snart 78 :)

Om du inte blir gravid då förstås ;)

Kram från en som FAKTISKT känner sig lite bättre i nacken!!!!

Postat av: Jennie

Åh, vad skönt Tove! Då behöver vi verkligen åka till Gekås i januari å shoppa billiga kläder!!

2009-12-16 @ 14:00:23
Postat av: sissi

GRATTIS SÅ BRA JOBBAT HEJA HEJA.....kram

2009-12-18 @ 08:25:14
URL: http://sissitack.blogspot.com/
Postat av: filippa

Heja heja finaste vän!

Vägde mig häromdan och insåg att jag också gått ner rätt mycket. Inspirerad av dig kanske:)

Kram!

2009-12-18 @ 14:53:43
URL: http://samboblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback