2009-02-04 Falling Down.

Hej!!

Vad fina ni är som skriver en massa omtänksamma och glada kommentarer. Tack! Men, jag vill ju inte skriva hur mycket som helst om vem han är på en såhär offentlig plats, av respekt. Men jag trivs bättre än jag trodde man kunde göra med någon.. =)

Lång dag i skolan, dock en skön sådan. Sett filmen Falling Down, som var en bra film som så men framför allt som analysfilm, tror jag. Intressant. Efter gruppdiskussionen hängde jag med Filippa hem. Vi bakade chokladmuffins med rosa glasyr (sockerchock!) och hon lagade middag. Jäkligt god mat, pasta med vinägerkyckling, fetaost, soltorkade tomater och oliver. Mm..!! Dessutom piskade hon både Gustav och mig i tärning. ;)

Har fått ett par nya kompisar på köpet, kan man säga, när jag träffat Thomas. Ninja och Melker heter dom. Här har vi Melker, in action med att trampa. ;)



Badet nästa.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe akta så han inte kissar på dig bara S

Vill oxå ha muffins med rosa glasyr...men fick bli banankaka istället.

Kram till er båda eller fyra =)

2009-02-04 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback