2009-02-07 Bowling.

God morgon (ja jag vet, klockan är över ett).
Inte visste jag att man kunde bli så sliten av en timmes bowling.

Kan det ha varit alla timmarna hemma hos Veronica som gjorde det? =) Sjukt rolig kväll, trodde väl att vi skulle bege oss därifrån nån timme efter bowlingen men klockan fyra lämnade taxin Eriksberg. Så det kan gå =)

V bor för övrigt i en lägenhet som känns som hämtad ifrån framtiden, otroligt läcker - jag vill BO så! Ljus i grunden, väldigt ren design plus mörka träslag. Stiligt.

Nu ska vi käka bakispizza. Mums.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter som bowlingkvällen var en hit :) Fiint kort du skickade mitt i natten med...eller när det nu var..var kanske lite berusad, hi hi!!

Puss

2009-02-07 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback