2009-02-19 Breakthrough.

Lyssnade precis (för hundraelfte gången) på Queens nån samlingsplatta och liksom varje gång får jag lust att fuldansa riktigt ordentligt när jag hör den här låten!!!



Underbar låt som får till och med städning att bli roligare. Nu när jag sett videon blev den ju.. kanske inte bättre, men roligare - åttitalet i sin essens, kolla frisyrerna och poserna :D

Imorgon kommer båda mina Teresor till Gbg, den ena ska bo hos mig o den andra hos sin syster. Vi ska mysa ihop i helgen. Fredag kväll blir hos Filippa o Gustav, träffa en av F:s barndomsvänner - ska bli jätteroligt! Som att få lära känna en del till av henne. Dessutom får hon träffa min ena Terese också, så det blir ju åt båda hållen =)

Skolan nästa!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback