2009-02-25 Gah.

Jag raderade just ett inlägg med flit. Så bittert så det finns inte.
Jag är TRÖTT. Eller mest stressad, egentligen.

Min stressnivå är Hääääääär uppe just nu. Imorgon ska jag träna - har väl mindre lust än jag nånsin har haft, skulle helst bara sova mig igenom morgondagen och kanske vakna på fredag med ny energi (mm jo eller hur, för så funkar det ju?).. Men fan heller. Imorgon S-K-A jag träna och jag ska bli pigg.

Nu kom min finaste in genom dörren så jag ska tänka bort det här.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Flippo

<3<3<3<3<3

saknade dig ikväll

2009-02-26 @ 01:56:57
Postat av: Annepanne

To you du stressade I-landsmänniska :)



http://www.youtube.com/watch?v=oNJwBaYAtcM&feature=related

2009-02-26 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback