2009-02-17 Vår!

Goddagens!

Tog en promenad hem från skolan idag, tröttsur och dan. Ska bli skönt (!) att få ut tentorna till kurserna snart, så man kan göra nåt rent konkret och lämna in - lämna bort - gå vidare. Idag två föreläsningar, den första riktigt bra: en från Polisen som pratade om droger och om förebyggande arbete gällande det och kriminalitet. Intressant!!! Jag vill skriva B-uppsats vid Polisen! Men man får ju inte välja... Nåja, finns mening med det som blir. C-uppsatsen kanske istället? =)

Hittade nån som såg ut att ha det bra på vägen hem!


Lite varmare ska det bara bli, sen ska jag sitta å dricka kaffe i solen trots att skuggsidan (läs: ryggen) blir frostskadad. Har haft vårlängtan idag, framför allt när jag gick genom Slottsskogen hem. Fruset i bäckarna å i dammen men värmande sol i ansiktet!!!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Alltså,

Då "låter" rätt munter för att vara tröttsur. Jag undrar om du provat på det på riktigt! Att vara tröttsur menar jag. Ska du va, ska du va ordentligt. Inget jäkla mesande här inte!!! Så bestäm dig ;)

2009-02-17 @ 17:52:44
Postat av: Terese

Åhh låter som en trevlig promenad, fick lite vår känslor idag jag med när jag var ute på lite äventyr!! Fin misse :)

2009-02-17 @ 18:45:18
Postat av: saraara

åh,mysig katt :)

här e de absolut inte vår. -20 å massa snö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback