2009-01-03 Gbg.

Hej!

Kom hem igår kväll, Daniel hämtade på centralen så jag slapp åka vagn med väskor. Lyx som uppskattas..! Kändes konstigt att landa i lägenheten även om vi var två personer och radion igång. Ändå inte lika mycket liv å rörelse som i ett hus med flockvis med folk (på gott och ont). Saknade redan bastun och öppenspisen men ett bad fick kompensera.

Sen tyckte jag synd om mig själv och kände mig ensam. Allvarligt talat. Jag är INTE ensam.Men jag känner mig ju tydligen det ibland så vad är det om egentligen? Tur att terapi finns, bara att konstatera.

Men, vaknade i morse med ett sms på telefonen från storebror Marcus! Visade sig att han var i Gbg över dagen med jobbet, så vi har druckit kaffe, promenerat o käkat lunch ihop. Det var mysigt. Lillebror i Sthlm igår dessutom, kul att träffa dom ensam.

Å ikväll blir det nog billig öl i stan med kusin Robert och hans tjej Sara, Daniel vill nog med också. =)

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: sissi

hej....välkommen tillbaks...hoppas du haft det gott har följt din blogg.....härliga foton.......vi ses kram sissi

2009-01-03 @ 19:55:57
Postat av: Flippo

Äntligen tillbaka! Jag längtar efter dig, kom hit och drick kaffe med mig!!!!!!!!!!!!

2009-01-04 @ 00:42:27
Postat av: Satu

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback