2009-01-06 Grus?

Vem har hällt grus i ögonen på mig? Trött!! Men snart lunch o kaffe :D

Tagit mig igenom ett gäng sidor ur sista boken till juridiken. Ca 100 sidor. Av närmare 500. Tenta 14 januari. Yey. ;)  Okej, jag erkänner. Tentaångesten börjar komma krypandes och det är inte helt positivt. Men, det kan ännu gå! Ska göra mitt allra bästa och plugga även under helgen, annat finns inte att göra. Klart värt det också faktiskt, eftersom jag inte rörde böckerna en endaste liten gång under julen. Lovely.

Dessutom pluggade jag med Filippo igår - jäkligt bra, vi löste ju faktiskt flera frågor (och skapade en del nya, men men)! =) Hur som helst - OM, bara OM, det skulle bli ett U på den här tentan så får vi ju faktiskt ändå fortsätta programmet, eftersom vi klarade förra tentan. Om jag inte hade gjort det, hade vi kunnat prata om ångest just nu tror jag... (hade troligen pluggat på ett annat sätt då också).

Ska bli jätteroligt att träffa tjejerna när vi har föreläsning på torsdag! Det börjar bli ett tag sen nu.

Puss å kram.

Åh förresten!
Tack så jättemycket för kommentarerna på mina foton, vad glad jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback