2009-01-09 VILL!!

Jag vill till varmt UTOMLAND och varma vatten så det VÄRKER i kroppen, släpp iväg mig!!

(och låt mig hitta en massa tusingar på kontot så jag har råd hehe)



Att sitta och bläddra i Kuba-albumet underlättar ju inte i abstinensen heller, kunde jag ju listat ut. Men att låta bli?! Haha noo... Kunde ha lagt upp flockvis med foton ifrån den resan men många e personer med på som jag inte vet om dom vill va med on the Internet.

Har nog varit lite Kuba-nostalgisk sista veckan, hittade bland annat min resedagbok därifrån (Tovisen83 på resedagboken.se om nån e intresserad) och jag satt å fånlog och skrattade om vartannat när jag läste inläggen där. Blev plötsligt så levande igen!

Tillbaka till föreläsningsmaterialet..!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: sissi

å ser ju så härligt ut...får gå in och läsa om din resa till cuba sen........visst är det härligt o komma bort sån tid som nu...........ha en fin plugghelg.........vi ses på onsdag då.....kram sissi

Postat av: Flippo

ÅH bjud med mig när du hittar alla de där tusingarna!

2009-01-09 @ 18:10:28
URL: http://gustavfilippaskok.blogspot.com
Postat av: Angelica Lucia Ibrahimovic

Jag följer med :)

2009-01-09 @ 18:16:59
Postat av: Terese

jag följer med :) Snacka om att det blir en lååång utlands resa när man tjänat ihop pengar efter pluget :D

2009-01-09 @ 18:18:33
Postat av: Terese

För övrigt var det inte angelica som skrev inlägget innan mig utan jag...

2009-01-09 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback