2009-01-10 Tärning!

Riktigt mysig kväll, började med att Anna-Lena och jag drack en massa té och pratade en massa, mysigt när vi inte umgåtts sen en bit före jul. Det var på tiden! Sen spöade hon mig ordentligt i 10 000 - ett riktigt soft tärningsspel! Hon var så grymt duktig att vi ändrade reglerna för att jag skulle ha en chans, haha..!!



Sen kom Daniel o en kompis till honom hem med choklad. Och med syntetgodis. Mums! Spelade lite UNO och sen ännu mera tärning. Nu ser jag tre par, stegar och en massa tusen poäng på näthinnorna när jag blundar. Sängen nästa och några timmars plugg imorgon igen.

NU VILL JAG SKRIVA TENTA.
Veckan före tenta är liksom lite ångestladdad OAVSETT vad själva resultatet faktiskt blir för mig - enbart pga. att jag har ett dåligt samvete som jag aldrig kopplar bort. Suck! Man kan alltid plugga mer. Men då blir jag bara trotsig och tänker att om man kuggar en tenta enbart för att man inte läst 20 timmar om dygnet veckan precis före tenta - då är man faktiskt inte värd ett G heller. Så tänker ju jag, men det är jag det.

Puss på er.
Natt natt!

Oh by the way.
Drömde faktiskt att jag var i nåt varmt land i natt. Då har det gått långt.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself.

Lycka till med tentan... Jag håller tummarna :)

Kramis Madde

Postat av: Satu

Vilka underbara bilder, avis som vanligt ;) KRAM!

2009-01-12 @ 09:37:04
URL: http://bosgarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback