2009-01-12 Fussball.

Tänka sig - jag ser fram emot att säsongen börjar!
Kikade på ÖIS hemsida häromdan o såg att träningsmatcherna börjar i februari =) Dessutom är det coolt att se lilla Örgryte stå på spelprogram mot MFF, IFK Gbg, Kalmar, Hammarby, osv. osv.. Ser verkligen fram emot detta som sagt!

Måste få lägga upp en bild på presenten jag fick av Veronica o Andreas när jag fått jobbet på krim.vården! Fick den som omtanke o ett stort grattis - ett A3-foto av 2008 års laguppställning, signerad av samtliga spelare!

=)
=)
=)

HUR HÄRLIGT SOM HELST!!



Är så glad. Grabbarna pryder bänken i mitt sovrum, I bring them all to bed he he he ;)

Puss kram å go natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå ett helt lag i sängen ;) inte illa...men fint är kortet. Världens bästa present.

Kram

2009-01-13 @ 07:47:17
Postat av: Satu

Till sängs ja, varför är jag inte förvånad ?! ;) pöss

Postat av: Bloggaren Herself..

Jippie...

Ja, du, Joar & Denny kan ta varandra i handen ;)

Fotboll, Irk ;)

Men himla gulligt av dina vänner. ( eller arbetskompisar ? )

Ha det så bra sötis! Kramar madde

2009-01-13 @ 19:49:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback