2009-01-19 G?

Om skolan har gjort rätt, så har jag tydligen G på tentan. Jag mumlade lyckligt något om "mirakel" när jag fick se resultatet på LADOK. Snälla Gud, låt dom ha gjort rätt. För det innebär att jag kan låta lagboken stå kvar å värma min bokhylla, sammanfattningarna på litteraturen kan få bo kvar i sin mapp utan att nånsin behöva röras vid igen.. *önskar hårt*

Hemmafruat mig idag, jag njuter lika mycket varje gång jag kan lägga full fokus på det, lyssna på hög musik å plocka å fixa. Laga mat, fixa nåt annat under tiden. Pyssla med det ena å det andra, lägga sig gott på kvällen o ha gjort nåt vettigt, nåt man ser direkt att man har presterat.

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag såg bara det omöjliga men förstår nu att dess röst inte på något sätt kan överträffa, kväva eller på något sätt tygla det jag känner. Du har tagit en allt för stor del av mitt hjärta Tove.

2009-01-20 @ 13:38:00
Postat av: Flippo

Word på den Lars!

2009-01-20 @ 16:02:12
Postat av: Anonym

Grattis till G i tentan. Eller va de annat som diskuterades här =) Kram

2009-01-20 @ 18:39:03
Postat av: Bloggaren Herself..

Skönt att du fixade tentan, grattis!

Och skönt att du hinner koppla av mellan, skola, tentor och jobb.

Jag har ocks hemmafruat idag, najs som fan ;)

Lars???

Who is Lars och vad är på G ;)???

Kramis La Virk

Postat av: Flippo

Alltså, Tove snor folks hjärtan hit och dit och jag bjuder gärna på en bit av mitt för Tove är kanske en av de bästa personerna som bor i Göteborg!!!!

2009-01-20 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback