2009-01-20 Milagros.

♥ 29 poäng på tentan (24 G-gräns)! Det var inte en dröm, det var sanning och nåt av ett mirakel! =) Som Bofride säger - nu kan du sluta noja dig, du har bevisat att du kan. Well okej då. Jag ska försöka..! Eftersom vi klarade tentan ska vi fira med att käka på en restaurang Filippo varit på förut. Vi trodde väl kanske att det skulle hända först efter en omtenta men nu får vi fira snudd på omedelbart. Yeah!

♥ Kriminalitet o Preventionskursen verkar riktigt bra. Dessutom läser jag den med så många sköna personer! Å minst lika bra lär det bli imorgon när kursen om Utsatta o utagerande män sätter igång. Känns riktigt läckert att få läsa två kurser som man vill läsa, helt bara sådär! =) Sen har vi detaljen med kurslitteratur. Räknar man lite snabbt på antalet sidor vi ska ta oss igenom på 10 veckor, blir det så mycket som... 2150 sidor. Hum hum. Vad snittar det då, per dag. Tio veckor, sjuttio dagar mao. Krävs ju ingen atomforskare för att inse att det landar på ca 30 sidor/dag. Oavsett om det är en dag med 6 timmar i skolan eller en söndag. Hmm. Nu kanske man inte kommer läsa allt så noga, men planen e väl den.

♥ Fick mail från dykklubben idag, om anmälan till dykutfärd till Gullmarsfjorden i mitten av februari. Åhh känner mig nästan otrogen som ärligt FRYSER bara jag hör talas om detta. Minns att förra året, så simmade jag in i isblock (faktiskt!) när vi gjorde ytsimmet till kursen. Burr. (Christer - jag ska tänka på saken!).

Puss å kram.

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Grattis Toveliten! Eftersom jag hittills endast gjort 4 dyk i vatten över 4-8 grader och resten under så kan jag ju starkt rekommendera att inte dyka i februari :P

Pussar o kramar!

Anne

Postat av: Dyklarsson

Grattis till tentan! Klart att du skall följa med på utfärden (lyssna inte på Anne s)...om inte annat blir det ju god mat och trevligt folk. Tom Anna har lovat att följa med...

Kram!

Christer

2009-01-22 @ 09:43:50
Postat av: Satu

Ojdå, detta innebär att jag måste sluta surfa och börja läsa litteratur för jag tror inte jag har mindre antal sidor att läsa än du?! Kan ju hoppas dock, tack för uträkningen ;) KRAM!

2009-01-22 @ 21:51:46
URL: http://bosgarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback