2009-01-29 Att vara människa.

Läs den här ledaren om ni har en liten stund över, Hanne Kjöller på DN som skrivit.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=577&a=877902

Hon e riktigt bra tycker jag, det är ofta som hon skriver kloka grejer.

Är lite trött. Men ska ha en bra kväll ändå har jag tänkt. Mys, terapitimme o dykfika på det. Sägs att man gärna ska vara ensam eller åtminstone eftertänksam när man varit på terapi, har hört det i alla fall. Tycker det verkar funka ändå? Ännu så länge =)

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Satu

Jag läste, så sorgset! En tår föll från min kind. Är lite mossig i kolan av all förkylning & feber MEN jag uppfattade iaf det att jag hoppas vi lär oss taktkänsla. Eller är det nåt man redan har men ska plocka fram efterhand?! Puss å kram

Postat av: Sten

Vad konst är kan man fråga sig? Ett harmlöst exempel gjort av svågerns kompis finns på länken nedan.



Kram!

Postat av: Bloggaren Herself..

Hm, jag läste...

Tankeväckande. Kramis la Mad

2009-01-30 @ 18:12:11
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback