2009-07-05 Kräm.

Har en fröken Ninja i soffan som är helt utslagen. I natt har hon legat och sovit/vändit/vridit bredvid mig i sängen och mot morgonen har jag vaknat ett antal gånger av att hon har nyst. Nyst! Inte lite heller. En så söt liten katt, som nyser så det sprayar snor. Det ni! Hu. Hoppas det bara är en förkylning i alla fall.

Har kokat rabarberkräm nu på förmiddan, premiär för det (á la äkta Hemköp-rabarber). När jag blir stor ska jag ha en trädgård där jag kan gå ut och plocka färsk rabarber och egna fläderblommor att göra saft på. Undrar när flädern blommar? Kanske kan jag få med mig några flaskor hem från ön? Om två veckor bär det av! Mitt livs första semester på Gotland. Helt underbart bra!

Puss

Kommentarer
Postat av: F

Snälla snälla ta med lite flädersaft till mig!!!

Postat av: F

Snälla snälla ta med lite flädersaft till mig!!!

2009-07-05 @ 19:22:26
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Terese

Flädern började blomma här för två veckor sedan iaf! Vi kanske är lite före dock :)

2009-07-05 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback