2009-07-08 Vecka 9.

God morgon!

Idag skolkar jag. Ovana ord för min del! Ons-tor-fre har vi heldagar med konstnärspresentationer. Alltså 60 pers (minus såna som mig som valt att skicka in för att slippa andnöd av bara tanken på att stå inför dom andra 59) som ska presentera nån konstnär i 10-20 minuter var. Nej tack.

Kan helt säkert vara väldigt givande och ge inspiration på många sätt. Men jag vill hellre stå i labbet idag. Ska framkalla en film som bland annat innehåller bilder på mig och katterna. Jag mutade dom med kattgodis för att dom kanske, kanske skulle sitta stilla ett par sekunder, men - det urartade kan man säga. Det blev ett cat-fight mitt framför kameran. Kanske blev det en bra bild? =)

Vecka nio och idag ser det ut såhär..

Dagens vikt: 82,8 kg
Förändring: -1,0 kg
Totalt sen start: -3,9 kg

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Vad kul!!!! Rätt spår igen, det var skönt.

Har på ca en månad förlorat 3 cm i midjan (smalaste stället) och 4 cm över naveln. Under brösten, bh-bandslinjen, minus 6,5 cm! Och så självklart även mindre bröst. Rackarns ;)

Träningen har jag noll motivation för just nu känner jag. Tagit nåt kort konditionspass å promenad, men punkt där. Försöker tänka att det får vara så, nu. Jag tror det hör ihop lite med rutiner och sånt. Skolan nu är ganska slapp faktiskt. Känns som att jag pluggar på halvfart (säg inget till CSN för dom betalar för heltid hum hum) och jag har inte riktigt hängt med på det. Känns som halvt semester halvt allvar. Märkligt!

Känner bara att jag är så VÄRD det. Min senaste och hittills enda längre, sammanhängande ledighet, var 2006. Så! =)
Däremot är ju min kropp klart värd lite träning, så där säger jag ju emot mig själv. Promenader får helt enkelt vara den träningen just nu!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Yeeeij, BRAVO GUMMAN!!!!

Själv höll jag på att skratta ihjäl mig här igår...

Roger "The Boss" har varit och köpt stegräknare till sina anställda.

Det är TÄVLING på G.

Och i POTTEN varje månad finns en överraskning till hans anställda ;)

Min älskling är....

Sååååå MOTIVERAD ;)

Stackars, stackars latmasken säger jag bara ;

KRAM

Postat av: sissi

lite lustigt det där..inte så mkt träning och du går ner ett kilo.........bra jobbat...promenader räcker långt...o är bra oxå......låter kul med dina studier.........kramis

2009-07-09 @ 18:14:45
URL: http://sissitack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback