2009-07-13 Ojojoj.

Hej.

Jag är matt. Ingen tvådagars bakfylla i sig men dock min klart tyngsta festkväll i lördags. Kak- och spritfest var visserligen titeln på själva kalaset men jag borde nog ha hållit mig till flera kakor än drinkar. Till alla som kom: tack för en otroligt rolig och bra kväll! Så långt som jag minns den. I say no more.

Roligt att kunna blanda folk från olika sammanhang och att det verkade fungera, tycker jag. Kändes lite som på Gotland, så det var liksom bättre än väntat nästan!

I fredags var jag i skolan från nio till nio. Först mörkrummet hela dagen, därefter blev det trots allt studion med fitness-Camilla. Skulle dela studion med en tjej i klassen, Eva. Hjälpas åt å så. Men Eva var sjuk, fick jag reda på ett par timmar före utsatt tid.. Av en slump, världens bästa och turligaste sammanträffande, hade Björn-Eric (klasskompis) studsat in i labbet en kvart före hon meddelade detta. Killen visar sig ha jobbat som studio-assistent i ett halvår. Lysande.

Så jag ska snart iväg och framkalla rullarna från i fredags.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback