2009-06-26 Havet.

Det är helt fantastiskt varmt ute och jag börjar bli solbrun som en påminnelse om att det faktiskt är sommar! Men jag måste ju säga att - det kanske inte helt känns så?

För mig är sommar att kunna åka till havet på tio minuter och ta ett kvällsdopp, eller att grilla på en uteplats och sen gå in och dricka kaffe när det är svalt. Jo, jag skulle kunna dra igång grillen ute på gräsplanen här vid lägenheten. Men det är ju inte samma! Och stranden. Ja... Vad säger man?

Det här med att man bor nära havet i Göteborg, jag vet inte jag! Jag vill höra höststormarna från havet in i mitt hem och jag vill kunna njuta av att bara gå ner till vattnet och stanna i fem minuter eller fem timmar. Åååhhhh.

*förkyld*

Kram.

Kommentarer
Postat av: sissi

låter som du saknar ditt gotland.....nog är det nära havet alltild men det beror lite på var man bor oxå hehe........en del bor precis så.....inte vi......hoppas du får åka hem något innan skolan börjar o njuta av ditt gotland........kram på dig här e en till som är förkyld ingen höjdare i värmen va................

Postat av: jennie

Jag känner igen det där! Ungefär som att det är sååå fint vid röda sten - vadå, glo på oljecisternerna på Hisingen å grå betonbropelare??! Var på ön över midsommar å det var hemskt att komma tillbaks till gbg å en trång lägenhet. Snart semester....

Kramen Jennie

2009-06-26 @ 19:53:44
Postat av: Bloggaren Herself

En vacker dag när du gjort storstan, pluggat klart så är du nog tillbaka!

Bit ihop!

Hoppas fotokursen går bra, jag är så avis ;)

Kram madde

2009-06-26 @ 20:03:35
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback