2009-06-28 Skärgårn!

Idag känns det lite bättre än sist jag skrev - för vi ska till havet! =) =) =) =) =)
Ska förbi torget och köpa lite matsäck och sen åka spårvagnen (länge länge) till Saltholmen och åka båt till nån av öarna. Yay!

Kommentarer på inlägg är undebart roligt tycker jag. Glatt överraskad blir man ibland också, när man får kommentarer av personer man inte visste läste ens! =) Jennie - vad roligt att du kommer när jag fyller år och allt!

(by the way: det blir en Gotlandsresa för mig om några veckor. tänka sig!)
=) =) =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Självklart läser jag, även om det blir väldigt sporadiskt. Måste hålla lite koll! Så blev såklart nyfiken på vem denna karl är som började dyka upp i bloggen?? Känner starkt att jag missat väääldigt mycket och att vi nog får ta en fika endera dagen å uppdatera mig.:)

Kramen

2009-06-30 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback