2009-06-29 Trettio...

...grader på balkongen och inte långt därifrån inomhus också. Värme!! Ska ladda en kanna med saft och is och ÄNDÅ sätta mig i solen. En stund =)

Jag har haft riktiga lågvattenmärken vad gäller träning sista veckorna - det var nästan två veckor sen jag var på gymmet innan idag. Mindre bra men idag tog jag mig dit, packade med mig gympakläder till skolan så att jag inte skulle ha några undanflykter! Men var inte helt på topp när jag åkte vagnen mot Friskis, kände mig bara tung och "lurig" i kroppen.

Min plan för veckan, som jag skrev upp igår kväll, var att träna styrka idag och på fredag, plus ett konditionspass på minst 30 min på onsdag. Idag tog kroppen inte emot träningen som jag hade velat - så det blev 20 min kondition istället för styrka. Jag är ändå nöjd att jag kom dit! Och hoppas att det där sunkiga måendet jag har haft i kroppen sista dagarna GER sig när nu hjärtat pumpat runt blodet lite extra =)

The Ark; håll tillgodo!



(och för övrigt så är brännmaneter ganska onödiga djur. det gör jätteont när man bränner sig på dom - tips!)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Herregud vad du är duktig! Själv avbokade jag kvällens styrkepass till förmån för ett kvällsdopp efter jobbet. Träna kan jag göra när sommaren försvunnit igen efter helgen.

2009-06-30 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback