2009-03-03 Aj.

Har sån där träningsvärk som känns när man står. När man går. När man lyfter vattenglaset. När man gör Vad som helst förutom att ligga på fläcken stilla.

Skönt =)

Var på studiebesök på anstalten i förmiddags ett par timmar. Mjo, intressant - verkade va en duktig programledare - men jag hade hört det mesta redan. Så med facit i hand borde jag ha pluggat hemma. Å andra sidan Kunde jag ju ha pluggat nu i eftermiddag, men har jag gjort det? Nej. Jag har kelat med katter och självdött av efter-lunch-trötthet, knappt tagit mig ur sängen. Men nu så. Nu är tant vaken.

Grattis på födelsedan Maria =)

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Terese

Sounds like you´ve got it bad!! träningsvärken alltså :) men det är ju som sagt ganska skönt när det känns.

Mysa med kissar önskar jag med att jag kunde göra..!!

Puss

2009-03-04 @ 15:51:33
Postat av: maria

tackar tackar...men det fattades något...typ en Tove i Halmstad. Förresten...någon du lärt känna väl här i stan har skaffat en hamster...och hamstern bloggar tydligen, så kolla in www.harrycane.blogg.se o kolla om du lister ut vem husse är:)

2009-03-06 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback